Sæmer & Søn blev etableret d. 11. februar 1921. Vi har med glæde fejret vores 100 års jubilæum og viderefører stolt det traditionelle håndværk i mange år endnu.
Dengang, som nu, sørger vi for, at vores medarbejdere er veluddannede, så vi altid kan tilbyde den bedste og mest tidssvarende løsning til dig.
De mange års arbejde for både ejendomme, kommuner og private har givet et unikt kendskab til udviklingen i installationerne i lokalområdet.
Vi var med da kloakeringen kom til København, da udendørsbelysningen skiftede fra gaslamper til el og da dampteknologien lukkede ned for det mere energivenlige fjernvarmenet.
I dag ejes Sæmer & Søn af JAH og De Blå Mænd, der ønsker at styrke og fastholde den lokale tilknytning og fortsætte de fine ambitioner om at levere kvalitet og service på et højt niveau.